37.

Maj maj måne jag kan lura dig till skåne.
wiee.
Ne men dagen idag har varit lite besvärlig,
ont i huvudet rätt mycket inte alls roligt.
Tänkte att jag skulle planera lite av min vecka si sådär.
tisdag: rida och plugga en hel del.
onsdag: plugga lite grann, rida och väga.
torsdag: kanske inte blir träning men annars blir det bara rida och ta det lugnt
fredag: rida båda och sen vara med lilla elvira pluttis <3
lördag: jobba, rida och typ ta det lugnt.
söndag: elviras konfis, sen rida och plugga gissar jag på.

pusspuss.


Dagens:
Kläder:
jeans & tjocktröja
Frisyr: utsläppt
Smink: mascara
Humör: trött och jobbig
Låt: system of a down
Bästa: när huvud värken gick över
Sämsta: huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0