onödig dag!

Jaa jag kommer till skolan till ca halv 12 och letar efter dem och hittar dem i datorsalen.
Vi kommer på att vi har lektion 20 i 12, naturkunskap och vi går dit .
Några klasskompis undrar, gud vad många som ska göra omprov och vi kommer då på att ojsan vi behövde visst inte gå på den här lektionen.
Senare skulle man gå på en konsert på engelskan och matten om man ville, vilket vi inte gjorde utan vi fick vänta från 12 till 3 på kultur & idè historia, runt 2 dampar internet lös och det har typ kraschat.
Vid halv 3 får vi tag i våran k&i lärare och vi får veta att vi då inte kan ha någon lektion.
Ja så min dag har varit väldigt onödig, kommer till skolan och tror att jag ska ha 4 lektioner som sedan visar sig att jag hm.. INTE SKA HA NÅGON LEKTION!
men faktiskt jag är inte ett dugg arg, tycker bara det är lite skrattretande,
nej nu ska jag ta mig ett stort glas oboy och en macka och sedan försöka plugga i sisådär en timme.
Ha en bra dag !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0