pluggdag!

Ja idag gick jag i skolan i hela 1 och en halv timme, fatta att det kändes onödigt .
Kom till skolan till halv 10 och slutade runt 11, hehe.
Sen jag kom hem har jag suttit och pluggat och jag känner mig riktigt duktig,
så här borde det vara typ varje dag.
Dessutom fick jag veta idag att jag har ett MVG i historia inom räckhåll, jag trodde fan att jag var rätt långt ifårn. Men det var jag tydligen inte och det blev jag så jävla glad över. Nu är det bara en sak kvar i historian och det är detta prov nu på måndag och jag måste verkligen få bra på det, jag får inte sumpa detta nu. Därför kommer jag vara riktigt tråkig i helgen och verkligen plugga stjärten av mig för jag vill ha MVG i historia.
Jag känner att jag börjar bli rätt duktig i skolan, hihi .
Jag kanske inte är så duktig på att alltid gå dit, men jag sitter då i stället hemma och pluggar, vilket är bra!
Har nu också en engelska uppgift som måste in så tidigt som möjligt och tro det eller ej så har jag faktiskt börjat med den redan, valde filmen Hooligans eftersom jag har sätt den så sjukt många gånger och verkligen älskar den.
Dock kanske den väcker en gamla minnen men de har jag ju förträngt så de gå riktigt bra.
Problemet ligger dock i att jag måste skriva i engelska och jag måste få VG på den, annars är jag körd och får bara G i slutbetyg i engelska A . Usch det vill jag inte ha, räcker liksom med att jag säkert kommer få det i B kursen liksom.
hehe, min engelska är verkligen super duper, någon som vill lära ut lite engelska till mig (a) ?
Det vore ju faktiskt lite bra om jag kunde få extra hjälp med det för grammatiken kan jag inte ett piss utav och hur enkelt blir det då och skriva en massa saker om jag inte ens vet hur jag ska skriva det ?!
Ni fattar poängen iallafall!

Nej nu kanske jag ska gå och byta om, ska nämligen till stallet och rida min lilla tös,
ska rida för min mamma och jag hoppas jag är på bra humör men det verkar jag ju vara.
Det är nog pågrundav min historia, jag blev verkligen glatt överraskad!
hehe, nej nu ska jag väl sluta tjata ;) .. haha .

Men skiver nog antagligen när jag kommer hem,
puss så länge !


Dagens:
Kläder:
jeans, blå tröja.
Frisyr: utsläppt.
Smink: mascara.
Humör: bra!
Låt: nej ingen.
Bästa: historian (a)
Sämsta: en jävla grej! fett irriterande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0