tävling + liljanstorp.

Idag började fan dagen klockan halv 5 och därför kommer jag inte orkar skriva speciellt mycket,
tävlade på sundbyholm idag, med enbart tösen, resultatet blev:
Lbn: ett stopp och en rivning, det låg skugga över hindret hon stannade på så hon visste inte riktigt vart hon skulle hoppa av och sedan vart det lite obalans på hindret efter.
Lb + 5 : Skit fin i grunden och skit fin hela tiden, fick dock ett stopp i omhoppningen, måste träna upp min kondis så jag orkar ;) , men jag kom 5a ändå :) ..

Efter tävlingen åkte jag till johanna där hon och emma var, så hade vi det trevligt .
Nu är jag hemma och orkar inte göra ett piss,
sitter kanske här en stund men va fan ska jag göra här ?
har inget o göra så jag lär ju gå och lägga mig rätt tidigt, för jag orkar inte plugga nu ..
hehe

men puss o godnatt !
ps. 11 dagar kvar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0