veckan.

Jaa, eftersom jag inte riktigt har ett liv, utan sitter vid datorn hela tiden.
Så tänkte jag så här att jag ska uppdatera er om vad som händer i veckan och i mitt liv framöver :).

v. 21
Tisdag -
np matte , plugga naturkunskap
Onsdag - naturkunskapsprov, tillbringa en lång stund i stallet.
Torsdag - Sova, hoppa för mamma, plugga en del.
Fredag - Sova, äta tacos, putsa och kanske plugga får se.
Lördag - följa med Jonna på tävling :)
Söndag - Tävla på hemma plan.

v.22
måndag -
inlämning av fotokompendiumet, plugga !
tisdag - plugga !
onsdag - kanske historia prov, plugga !
torsdag - inlämning av datorgrejen, plugga ! träna
fredag - om inte prov i onsdag så historie prov, inlämning av kultur & ideèhistoria, göra iordning hästen
lördag - tävla!
söndag - jobba lite på em, morsdag ! färga håret !

v.23
torsdag -
emelie kusin student
fredag - jonnas student
söndag - renèe fyller år !

v.24
måndag -
fika på berget med vännerna från skolan :)<3
tisdag - tagga inför matchen
onsdag - SOMMARLOV ! FOTBOLL !
fredag - hölöskolansavslutning !

v.25
jobba !



DET ÄR FAN SOMMAR SNART !!!! puss på det !
ska ta hål i läppen nån gång under dessa veckor också (a) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0